FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

> Kundeservice > Hjelp med internett og TV > 1. Driftsmeldinger > 2. Prøv annen enhet > 3. Restart > 4. Sjekk kabler

Driftsmeldinger

Sjekk om det er aktiv feilretting eller planlagt vedlikehold i ditt område:

Pågående driftsforstyrrelser

Fredrikstad, Nabbetorp

Feil som påvirker flere kunder

Tekniker ankommet. Feilretting pågår

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Fredrikstad, Nabbetorp

Referanse: CS6859347

Feilen inntraff: 3. november 2025, 13:32 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 5. november 2025, 18:00 CET/CEST

5. november 2025, 15:30 CET/CEST

har startet arbeidet igjen og jobber nå med å restaurere de gjenværende linjene.*

Fitter has started work again and is now working to restore the remaining lines.

5. november 2025, 11:54 CET/CEST

Montør har startet på arbeidet igjen og jobber nå med å gjenopprette de resterende linjene.*

Montør har startet på arbeidet igjen og jobber nå med å gjenopprette de resterende linjene.

4. november 2025, 20:11 CET/CEST

Montør har i kveld vært ute å rettet de aller fleste linjene. De resterende linjene som er nede trenger man gravemaskin for å rette. Feilretting fortsetter i morgen etter kl 11.*

Montør har i kveld vært ute å rettet de aller fleste linjene. De resterende linjene som er nede trenger man gravemaskin for å rette. Feilretting fortsetter i morgen etter kl 11.

4. november 2025, 14:44 CET/CEST

Tekniker jobber enda med å skjøte fiber kabelen.*

Tekniker jobber enda med å skjøte fiber kabelen.

4. november 2025, 12:00 CET/CEST

Montør er på lokasjon og jobber med å skjøte sammen fiberkabelen som er ødelagt.*

Montør er på lokasjon og jobber med å skjøte sammen fiberkabelen som er ødelagt.

4. november 2025, 07:30 CET/CEST

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon for å starte feilretting.*

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon for å starte feilretting.

3. november 2025, 18:03 CET/CEST

Felt tekniker er bestilt til lokasjon.*

Felt tekniker er bestilt til lokasjon.

3. november 2025, 14:27 CET/CEST

Vi har mistet kontakt med flere sentraler i området, feilsøking pågår.*

Vi har mistet kontakt med flere sentraler i området, feilsøking pågår.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Hammerfest, Strandgata

Feil som påvirker flere kunder

Tekniker bestilt

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Hammerfest, Strandgata

Referanse: CS6794290

Feilen inntraff: 10. oktober 2025, 18:39 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 10. november 2025, 16:00 CET/CEST

5. november 2025, 14:31 CET/CEST

Vår entreprenør planlegger å starte på det omfattende arbeidet førstkommende mandag 10.11.2025. Hovedfokuset i starten vil å få kundene på nett først og fremst før resten av arbeidet blir utført. Det er beregnet at det vil ta flere uker å ferdigstille hele arbeidet.*

Vår entreprenør planlegger å starte på det omfattende arbeidet førstkommende mandag 10.11.2025. Hovedfokuset i starten vil å få kundene på nett først og fremst før resten av arbeidet blir utført. Det er beregnet at det vil ta flere uker å ferdigstille hele arbeidet.

4. november 2025, 16:16 CET/CEST

Vi venter på ny status fra felt teknikker.*

Vi venter på ny status fra felt teknikker.

3. november 2025, 19:40 CET/CEST

Vi avventer tilbakemelding ifra entreprenør.*

Vi avventer tilbakemelding ifra entreprenør.

3. november 2025, 15:32 CET/CEST

Felt tekniker samler resurser for feilretting, og vil begynne feilretting så snart som mulig.*

Felt tekniker samler resurser for feilretting, og vil begynne feilretting så snart som mulig.

3. november 2025, 09:34 CET/CEST

Tekniker bestilt*

Technician ordered

31. oktober 2025, 11:54 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt. Planleggingen pågår fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal. Planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet.

30. oktober 2025, 15:03 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan korreksjonstiden være lengre enn normalt Vi opplever fortsatt forstyrrelser i nettverket.*

As the fault is more extensive than initially estimated, correction time may be longer than normal We are still experiencing disturbance in the network.

29. oktober 2025, 15:27 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

29. oktober 2025, 07:30 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan korreksjonstiden være lengre enn normalt*

As the fault is more extensive than initially estimated, correction time may be longer than normal

27. oktober 2025, 21:01 CET/CEST

Skaden er omfattende og reparasjonen vil være komplisert. På grunn av dette pågår planleggingen fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå.*

The damage is extensive and the repair will be complicated. Due to this, planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet.

24. oktober 2025, 16:24 CET/CEST

Skaden er omfattende og reparasjonen vil være komplisert. På grunn av dette pågår planleggingen fortsatt, og ingen estimert reparasjonstid er tilgjengelig ennå. Vi håper å ha mer informative oppdateringer i begynnelsen av neste uke.*

The damage is extensive and the repair will be complicated. Due to this, planning is still ongoing and no estimated repair time is available yet. We hope to have more informative updates at the beginning of next week.

23. oktober 2025, 15:21 CET/CEST

Feltteknikere har vært i området i dag og følger opp status på planene for reparasjonen.*

Field technicians have been in the area today and are follow up status regarding the plans for the repair.

22. oktober 2025, 08:18 CET/CEST

På grunn av det pågående arbeidet etter brannen som skadet underleverandørkabelen, har reparasjonsarbeid ennå ikke kunnet finne sted. Feltteknikere besøker området i løpet av dagen i morgen for å følge opp status angående planene for reparasjonen, ytterligere oppdateringer vil komme da.*

Due to the ongoing work after the fire that damaged the subprovider cable, repair work has not yet been able to take place. Field technicians are visiting the area during the day tomorrow to follow up status regarding the plans for the repair, further updates will come then.

20. oktober 2025, 15:53 CET/CEST

Vi jobber med en løsning for den skadede fiberkabelen. Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

We are working on a solution for the damaged fiber cable. As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

20. oktober 2025, 09:48 CET/CEST

Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*

Damaged fiber cable within our subprovider's network.

18. oktober 2025, 16:20 CET/CEST

Den estimerte reparasjonstiden er skjøvet tilbake fordi feilen var mer omfattende enn de opprinnelige estimatene.*

The estimated time of repair is pushed back because the fault was more substantial than initial estimates.

17. oktober 2025, 18:26 CET/CEST

Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*

Damaged fiber cable within our subprovider's network.

17. oktober 2025, 14:17 CET/CEST

Skadet fiberkabel i vår underleverandørs nettverk.*

Damaged fiber cable within our subprovider's network.

17. oktober 2025, 11:22 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

16. oktober 2025, 17:02 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

16. oktober 2025, 13:05 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

15. oktober 2025, 16:20 CET/CEST

Siden feilen er mer omfattende enn først anslått, kan løsningstiden være lengre enn normalt.*

As the fault is more extensive than initially estimated, resolution time may be longer than normal.

15. oktober 2025, 10:20 CET/CEST

Kabelen har blitt skadet på grunn av brann. Restaureringstiden vil bli skjøvet tilbake ettersom myndighetene må undersøke området*

The cable has been damaged due to fire. Restoration time will be pushed back as authorities need to investigate the area

14. oktober 2025, 17:59 CET/CEST

Arbeidet fortsetter i morgen.*

Work will continue tomorrow.

13. oktober 2025, 16:28 CET/CEST

Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet vil gjenopptas når det er klarert*

Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared

13. oktober 2025, 15:42 CET/CEST

Teknikerarbeidet er satt på vent på grunn av nødvendig godkjenning fra myndighetene etter en brann som påvirker fiberkabelen. Arbeidet fortsetter når det er klarert.*

Technician work is on hold due to required clearance from authorities following a fire affecting the fiber cable. Work will resume once cleared.

13. oktober 2025, 08:17 CET/CEST

Tekniker på stedet. Feilsøking pågår. Teknikeren har målt signalene og identifisert et potensielt kabelbrudd. De er på vei for å lokalisere feilen.*

Technician on-site. Troubleshooting in progress. The technician has measured the signals and identified a potential cable break. They are en route to locate the fault.

10. oktober 2025, 19:17 CET/CEST

Tekniker vil bli bestilt for videre feilsøking på stedet.*

Technician will be ordered for further troubleshooting on site.

10. oktober 2025, 19:10 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Sannergata

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo, Sannergata

Referanse: CS6870140

Feilen inntraff: 5. november 2025, 15:26 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 5. november 2025, 20:00 CET/CEST

5. november 2025, 15:59 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Slemdal

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Graveskade

Område: Oslo, Slemdal

Referanse: CS6858329

Feilen inntraff: 3. november 2025, 09:59 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 5. november 2025, 18:00 CET/CEST

5. november 2025, 15:31 CET/CEST

Vi er i kontakt med installatøren og jobber med en løsning på feilen.*

We are in contact with the installer and are working on a solution to the error.

5. november 2025, 12:14 CET/CEST

Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.*

Vi er i kontakt med montør og jobber med en løsning på feilen.

5. november 2025, 09:20 CET/CEST

Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.*

Vi venter på at tekniker skal få bistand fra gravemaskin slik at feilrettingen kan fortsette.

4. november 2025, 16:32 CET/CEST

Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.*

Feilrettingen er utsatt da tekniker trenger bistand fra gravemaskin for å fortsette.

4. november 2025, 13:04 CET/CEST

Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene*

Montør er på lokasjon og arbeider med en løsning på utfordringene

4. november 2025, 07:44 CET/CEST

Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.*

Montør måtte avslute arbeidet igår kveld da det er behov for bistand fra gravemaskin. Montør vil reise ut igjen i dag med gravemaskin for å fortsette feilretting.

3. november 2025, 18:21 CET/CEST

Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.*

Vi venter respons fra felt teknikker, feilretting fortsetter.

3. november 2025, 14:06 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

3. november 2025, 10:08 CET/CEST

Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.*

Vi har mistet kontakt med flere adresser i området. Feilsøk pågår.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Skedsmokorset, Engelia

Feil som påvirker flere kunder

Feilsøking pågår

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Skedsmokorset, Engelia

Referanse: CS6869892

Feilen inntraff: 5. november 2025, 15:04 CET/CEST

Estimert rettetid: Vil bli kunngjort

Siste oppdateringer

Neste oppdatering: 5. november 2025, 19:00 CET/CEST

5. november 2025, 16:12 CET/CEST

Det er et pågående strømbrudd i området som påvirker GlobalConnect-utstyr. Strømleverandøren jobber med å løse problemet.*

There is an ongoing power network outage in the area affecting GlobalConnect equipment. Power supplier is working on solving the issue.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Løste driftsforstyrrelser

Leirsund , Gudleivs vei

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Leirsund , Gudleivs vei

Referanse: CS6857180

Feilen inntraff: 2. november 2025, 11:36 CET/CEST

Feil rettet: 3. november 2025, 10:05 CET/CEST

Siste oppdateringer

3. november 2025, 08:59 CET/CEST

Montør er på lokasjonen nå og jobber med feilretting.*

Montør er på lokasjonen nå og jobber med feilretting.

2. november 2025, 12:18 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

2. november 2025, 11:39 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Faavang, Linaakervegen

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Faavang, Linaakervegen

Referanse: CS6858380

Feilen inntraff: 3. november 2025, 10:02 CET/CEST

Feil rettet: 4. november 2025, 15:59 CET/CEST

Siste oppdateringer

4. november 2025, 15:57 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Gnagerskader på fiberkabel. Løsning: Feilretting på kabel.*

Incident resolved. Cause: Rodent damage on fiber cable. Fix: Fault correction on cable.

4. november 2025, 14:48 CET/CEST

Tekniker jobber enda med å skjøte den skadede fiber kabelen.*

Tekniker jobber enda med å skjøte den skadede fiber kabelen.

4. november 2025, 11:49 CET/CEST

Montør er på lokasjon og jobber med å rette feilen.*

Montør er på lokasjon og jobber med å rette feilen.

4. november 2025, 07:39 CET/CEST

Vi venter på at montør skal få reist ut til lokasjon for å starte med feilretting.*

Vi venter på at montør skal få reist ut til lokasjon for å starte med feilretting.

3. november 2025, 18:17 CET/CEST

Vi venter på respons fra felt teknikker.*

Vi venter på respons fra felt teknikker.

3. november 2025, 14:23 CET/CEST

Felt tekniker er bestilt til lokasjon.*

Felt tekniker er bestilt til lokasjon.

3. november 2025, 10:15 CET/CEST

Vi har mistet kontakt med flere linjer i området. Feilsøking pågår.*

Vi har mistet kontakt med flere linjer i området. Feilsøking pågår.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Fenstad, Eidsvollvegen

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Fenstad, Eidsvollvegen

Referanse: CS6857837

Feilen inntraff: 3. november 2025, 08:24 CET/CEST

Feil rettet: 4. november 2025, 15:03 CET/CEST

Siste oppdateringer

4. november 2025, 15:03 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Fiber brudd Løsning: Kabelen er reparert*

Incident resolved. Cause: Fiber break Fix: Cable has been repaired

4. november 2025, 11:52 CET/CEST

Tekniker er på lokasjon og jobber med feilretting.*

Tekniker er på lokasjon og jobber med feilretting.

4. november 2025, 07:54 CET/CEST

Vi har bestilt ut montør på nytt igjen for å få rettet feilen.*

Vi har bestilt ut montør på nytt igjen for å få rettet feilen.

3. november 2025, 20:55 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår. Mest sannsynlig mus på fibrene igjen, en tekniker vil bli beordret ut først i morgen tidlig.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress. Most likely mice at the fibers again, a technician will be ordered out first thing tomorrow morning.

3. november 2025, 09:27 CET/CEST

Montør er bestilt ut for feilsøking og feilretting*

Montør er bestilt ut for feilsøking og feilretting

*Denne teksten er maskinoversatt.

Lena

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Graveskade

Område: Lena

Referanse: CS6859449

Feilen inntraff: 3. november 2025, 13:44 CET/CEST

Feil rettet: 5. november 2025, 15:28 CET/CEST

Siste oppdateringer

5. november 2025, 15:05 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Fiberkabel-feil. Løsning: Feilretting på kabel.*

Incident resolved. Cause: Fibercable fault. Fix: Fault correction on cable.

5. november 2025, 12:46 CET/CEST

Montør har fikset de skadede rørene, og gjør seg klar til å blåse ny fiber.*

Montør har fikset de skadede rørene, og gjør seg klar til å blåse ny fiber.

5. november 2025, 09:15 CET/CEST

Montør er på vei ut til lokasjon for å starte feilretting.*

Montør er på vei ut til lokasjon for å starte feilretting.

4. november 2025, 16:24 CET/CEST

Grunnet større graveskade så er feilretting utsatt til i morgen da den krever mer mannskap og utstyr.*

Grunnet større graveskade så er feilretting utsatt til i morgen da den krever mer mannskap og utstyr.

4. november 2025, 12:08 CET/CEST

Årsaken til nedetid her er gravesarbeid som har forårsaket at en fiberkabel har blitt fjernet. Tekniker er på lokasjon og jobber med å legge ned og koble opp fiber kabel på nytt igjen.*

Årsaken til nedetid her er gravesarbeid som har forårsaket at en fiberkabel har blitt fjernet. Tekniker er på lokasjon og jobber med å legge ned og koble opp fiber kabel på nytt igjen.

3. november 2025, 20:35 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Nannestad, Sangsvanelia

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Nannestad, Sangsvanelia

Referanse: CS6858313

Feilen inntraff: 3. november 2025, 09:56 CET/CEST

Feil rettet: 4. november 2025, 10:32 CET/CEST

Siste oppdateringer

4. november 2025, 10:31 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Strømbrudd lokalt Løsning: POwer kom tilbake*

Incident resolved. Cause: Power outage locally Fix: POwer came back

4. november 2025, 07:48 CET/CEST

Vi er i kontakt med montør og forsøker å få løst saken så snart som mulig.*

Vi er i kontakt med montør og forsøker å få løst saken så snart som mulig.

3. november 2025, 19:05 CET/CEST

Vi avventer tilbakemelding fra montør.*

Vi avventer tilbakemelding fra montør.

3. november 2025, 14:32 CET/CEST

Felt tekniker estimerer å starte arbeidet KL16:00.*

Felt tekniker estimerer å starte arbeidet KL16:00.

3. november 2025, 10:03 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Bygdøy allé

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Oslo, Bygdøy allé

Referanse: CS6867459

Feilen inntraff: 4. november 2025, 20:59 CET/CEST

Feil rettet: 5. november 2025, 10:57 CET/CEST

Siste oppdateringer

4. november 2025, 22:23 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Bygdøy allé

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Oslo, Bygdøy allé

Referanse: CS6859301

Feilen inntraff: 3. november 2025, 13:24 CET/CEST

Feil rettet: 4. november 2025, 19:50 CET/CEST

Siste oppdateringer

4. november 2025, 19:57 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: kabelfeil Løsning: Kabelen er reparert*

Incident resolved. Cause: cable fault Fix: Cable has been repaired

4. november 2025, 16:10 CET/CEST

Felt teknikker er enda på lokasjonen og jobber med reprasjoner.*

Felt teknikker er enda på lokasjonen og jobber med reprasjoner.

4. november 2025, 13:08 CET/CEST

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting*

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting

4. november 2025, 07:35 CET/CEST

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.*

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.

3. november 2025, 13:38 CET/CEST

Tekniker bestilt.*

Technician ordered.

3. november 2025, 13:28 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Oslo, Frogner

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Fiberbrudd

Område: Oslo, Frogner

Referanse: CS6859840

Feilen inntraff: 3. november 2025, 14:48 CET/CEST

Feil rettet: 5. november 2025, 10:07 CET/CEST

Siste oppdateringer

5. november 2025, 10:05 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Brudd i fiberkabel. Løsning: Feilretting på kabel.*

Incident resolved. Cause: Break in fibercable. Fix: Fault correction on cable.

5. november 2025, 09:16 CET/CEST

Feilsøking pågår.*

Troubleshooting in progress.

4. november 2025, 20:03 CET/CEST

Tekniker har rettet de aller fleste linjene i kveld, de siste som gjenstår blir rettet imorgen.*

Tekniker har rettet de aller fleste linjene i kveld, de siste som gjenstår blir rettet imorgen.

4. november 2025, 14:42 CET/CEST

Tekniker er enda på lokasjon og jobber med å rette feilen. Årsak til nedetid er brann.*

Tekniker er enda på lokasjon og jobber med å rette feilen. Årsak til nedetid er brann.

4. november 2025, 12:05 CET/CEST

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.*

Vi venter på at montør skal få reist ut på lokasjon og startet med feilretting.

4. november 2025, 07:25 CET/CEST

Vi er i kontakt med montør og forsøker å få saken løst så snart som mulig.*

Vi er i kontakt med montør og forsøker å få saken løst så snart som mulig.

3. november 2025, 17:24 CET/CEST

Montør er bestilt*

Montør er bestilt

3. november 2025, 15:32 CET/CEST

Vi har for øyeblikket et nettverksbrudd. Feilsøking pågår.*

We currently have a network outage. Troubleshooting in progress.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Skedsmokorset, Haugenlia

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Skedsmokorset, Haugenlia

Referanse: CS6869143

Feilen inntraff: 5. november 2025, 12:26 CET/CEST

Feil rettet: 5. november 2025, 14:15 CET/CEST

Siste oppdateringer

5. november 2025, 14:15 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Strømbrudd i området Løsning: Strømleverandøren fullførte strømarbeidet*

Incident resolved. Cause: Power outage in the area Fix: Power provider finished the power work

5. november 2025, 12:51 CET/CEST

Vi har mistet kontakt med flere kunder i området, feilsøking pågår.*

Vi har mistet kontakt med flere kunder i området, Feilsøking pågår.

*Denne teksten er maskinoversatt.

Skedsmokorset, Skolsegglia

Feil som påvirker flere kunder

Årsak til feil: Foreløpig ukjent

Område: Skedsmokorset, Skolsegglia

Referanse: CS6869144

Feilen inntraff: 5. november 2025, 12:26 CET/CEST

Feil rettet: 5. november 2025, 14:17 CET/CEST

Siste oppdateringer

5. november 2025, 14:16 CET/CEST

Feilen er løst. Forårsaket: Strømbrudd i området Løsning: Strømleverandøren fullførte strømarbeidet.*

Incident resolved. Cause: Power outage in the area Fix: Power provider finished the power work.

5. november 2025, 12:49 CET/CEST

Vi har mistet kontakt med flere kunder i området, feilsøking pågår.*

Vi har mistet kontakt med flere kunder i området, feilsøking pågår.

*Denne teksten er maskinoversatt.


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her